One direction noveller

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Zayn+Perrie

Av 1dlovenoveller - 28 oktober 2013 22:37

Jag älskar dig Zayn och är stolt över dig

du ska äntligen gifta dig med Perrie Edvards.

Detta är en sen grattis hälsning. Har vetat detta as länge

men nu vill jag berätta.


Puss på er Mr och framtida Mrs Malik   

 
 
Ingen bild

1D

29 oktober 2013 17:46

hej det visste jag också men grattis till Zayn och Perrie!
och vilken fin blogg du har! och jag gillar din novell!
ha en trevlig lördag
liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1dlovenoveller

30 oktober 2013 09:37

Tack så mycket din novell är jätte bra!!!!"

 
Ingen bild

1D

3 november 2013 12:29

hej ska du på deras konster nästa år? var du på deras konster den 8 maj? och idag så kommer deras musik video story of my life att släppas och kl 17:00 kan man se musik videon! och tack så mycket för att du tycker att min novell är bra! ♥
kram ifrån en directioner! :)
liam-louis-niall-zayn-harry-one-direction.bloggplatsen.se

1dlovenoveller

30 april 2014 14:36

Läs

www.dlovenoveller.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1dlovenoveller - 30 april 2014 14:37

    Alllihopa läs den otroliga novellerna om One Direction på    www.dlovenoveller.blogg.se   Tjejen som skriver är amazing och den novellen ärbättre än den ehär så det finns bara en sak  att göra.    LLÄÄÄÄSSS!!!! ...

Av 1dlovenoveller - 3 februari 2014 16:32

Rebeckas perspektiv -Är du ihop med Zayn? fråga pappa. - Nej han och jag är kompisar och jag tror inte att man blir ihop på en vecka, säger jag. - Nej du har nog rätt, säger pappa.   Vi slog in mammas presenter och jag började måla p...

Av 1dlovenoveller - 2 februari 2014 17:39

Meee ee en vad händer nu. -----------------------------------------------_-------------------------------------------------------- Där stod Alison och Justin Bieber och hånglade. Jag blev arg på Allie hur kan hon bete sig sådär utan att ens vara fu...

Av 1dlovenoveller - 1 februari 2014 21:22

  Rebeckas perspektiv  Jag gick till mitt målarrum och började måla. Jag målade varma färger pågrund av hur jag kände mig just nu. Jag kände verkligen min passion för att måla. När jag varit med Zayn känner jaga verkligen mitt hjärta och mitt si...

Av 1dlovenoveller - 1 februari 2014 19:02

  Men varför tittar den där blondinen sådär på mig ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Rebeckas perspektiv - Rebecka do you want to go to the beach with me? frågar Zayn. ...

Presentation


Hej! En glad Directioner. Som skriver !d noveller.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Novellen

  Den pågående novellen heter Small or Big och handlar Rebecka 18 år och hennes kompis Alison som är jämngammla.

Alison är en beliber och Rebecka är varken en beliber eller en directioner.

Beck som Alisons kallar henne blir ihop med Zayn i pojkgruppen One Direction. Det är en dramatiskt resa om kärlek och passion.


 Hoppas ni läser den

Puss

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Story of my life
 Best song ever
 whats makes you beautifal
 Little thing
 One thing
 Summer love
 I would
 Live while we're young

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards