One direction noveller

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Small or Big - del 4

Av 1dlovenoveller - 19 augusti 2013 21:29

Rebeckas perspektiv

En boll träffar mig i huvudet. Jag får riktigt ont i huvudet det kändes som en hård smäll. Men efter en minut fattade jag att den inte var så hård och att det inte gjorde så ont.

Zayn kom plötsligt emot mig.

- I'm sorry, so so sorry, säger Zayn.
- Okey.
- Is the apology accepted? frågar Zayn.
- No, säger jag.
Sen kommer det fyra andra killar och frågade vad som hänt. Jag sa att Zayn hade skjutit bollen på mitt huvud. De frågade om jag var ett fan. Jag sa att jag inte vet vem de är utan Zayn. Han hade krockat med mig och spillt senaps dressing på mig. Då började de skratta, men jag fattade inte vad som var roligt. Det var en av mina favvo klänningar och det gjorde lite ont i huvudet speciellt när man var hungrig.
De presenterade sig för mig.

- Do you want to play football with us, frågar Louis.
- sure, säger jag och ler ett fake smile till Zayn.

Jag, Liam tror jag och Louis var i lag. Ledans Niall, Zaaynn och Harry var i andra laget. Jag var egentligen jätte bra. Vi vann med 8-2. Louis och Liam blev glada speciellt Liam.

- Liam, you won beacuse of Rebecka is so good, säger Niall retsamt.
- No, I'm better than Rebecka, säger Liam.
- Sure, säger Niall retsamt.

Zayn kom fram till mig och frågade mig en sak.

- do you want to do something with me, säger Zayn.
-No, säger jag.
- Why, säger Zayn.
- you hit me with the ball and the dress thing, säger jag.
- I'm really sorry can't you give me a chance, säger Zayn.
- Okey, säger jag
- We can go to your place.
- Of curse, säger Zayn.

Efter som han var kändis blev vi hämtade av Zayn livvakt och han körde oss till Zayn lägen het. Jag försökte vara så diskret som möjligt att jag var ett fan. Jag gillar verkligen inte uppmärksamhet. Zayns lägenhet var jätte fin.

- So what are We going to do? Frågar jag.
- We can watch a Movie Or something like that, säger Zayn.
- Sure, säger jag.

Det var en action film. Jag tror att han hoppades på att jag var rädd och att han kunde hålla om mig men jag är inte sånn. Jag gillar actionfilmer lite. Han försökte men han  vågade inte. 

Efter en och en halv timme var filmen klar. 


- What are we going to do now, säger Zayn. 

- I don't' now, säger jag. 

- Do you want to bake cupcakes?

- Sure, säger Zayn. 


Vi kladdade verkligen ner i hans kök. cupcakes en var jätte söta och goda. Tur att vi inte var hemma hos mig. Mammma och pappa skulle inte bli glada att vi stökar ner så här även om vi städar efter oss. 


   


Jag hade som vanligt med mig min kamera och tog bilder på ZAyn och muffinsarna och hans stökiga kök. När klockan var 4 sa mamma att jag måste vara hemma. Jag såg på klockan den var halv fyra. 


- Zayn, I most go, säger jag. 

- Okey bye, säger Zayn. 

Jag gav honom en kram och en liten puss på kinden. Han tittade in i mina ögon och jag i hans. Han lutade sig fram ocg gav mig en passionerad kyss jag besvara kyssen. När vi slutat gav jag honom en smäll i ansiktet. 


- WHat's wrong, säger Zayn. 

- You can't kiss me when we aren't together, säger jag. 

- But you liked the kiss, säger Zayn förtvivlat. 

- Mayby but we need to date first, säger jag.

- This was a date, säger ZAyn och putar med munnen.

- Five dates before I have the answer, säger jag och smyger ut så diskret som möjligt och inga fans såg mig.  

Nästa dag 


Jag vaknade och duschade satte på mig mina målarkläder. Borstade håret till en tofs och går till min atelje. c

jag tänkte måla av Zayns kök. Jag tittade på bilderna med Zayn och log. 


------------------------------------------------------------------------------------------------

Romantik. Jag uppdaterar bättre nu

 

Ha det bra kommentera också

 

// Brawn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1dlovenoveller - 30 april 2014 14:37

    Alllihopa läs den otroliga novellerna om One Direction på    www.dlovenoveller.blogg.se   Tjejen som skriver är amazing och den novellen ärbättre än den ehär så det finns bara en sak  att göra.    LLÄÄÄÄSSS!!!! ...

Av 1dlovenoveller - 3 februari 2014 16:32

Rebeckas perspektiv -Är du ihop med Zayn? fråga pappa. - Nej han och jag är kompisar och jag tror inte att man blir ihop på en vecka, säger jag. - Nej du har nog rätt, säger pappa.   Vi slog in mammas presenter och jag började måla p...

Av 1dlovenoveller - 2 februari 2014 17:39

Meee ee en vad händer nu. -----------------------------------------------_-------------------------------------------------------- Där stod Alison och Justin Bieber och hånglade. Jag blev arg på Allie hur kan hon bete sig sådär utan att ens vara fu...

Av 1dlovenoveller - 1 februari 2014 21:22

  Rebeckas perspektiv  Jag gick till mitt målarrum och började måla. Jag målade varma färger pågrund av hur jag kände mig just nu. Jag kände verkligen min passion för att måla. När jag varit med Zayn känner jaga verkligen mitt hjärta och mitt si...

Av 1dlovenoveller - 1 februari 2014 19:02

  Men varför tittar den där blondinen sådär på mig ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Rebeckas perspektiv - Rebecka do you want to go to the beach with me? frågar Zayn. ...

Presentation


Hej! En glad Directioner. Som skriver !d noveller.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Novellen

  Den pågående novellen heter Small or Big och handlar Rebecka 18 år och hennes kompis Alison som är jämngammla.

Alison är en beliber och Rebecka är varken en beliber eller en directioner.

Beck som Alisons kallar henne blir ihop med Zayn i pojkgruppen One Direction. Det är en dramatiskt resa om kärlek och passion.


 Hoppas ni läser den

Puss

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Story of my life
 Best song ever
 whats makes you beautifal
 Little thing
 One thing
 Summer love
 I would
 Live while we're young

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards