One direction noveller

Alla inlägg under oktober 2013

Av 1dlovenoveller - 28 oktober 2013 22:37

Jag älskar dig Zayn och är stolt över dig

du ska äntligen gifta dig med Perrie Edvards.

Detta är en sen grattis hälsning. Har vetat detta as länge

men nu vill jag berätta.


Puss på er Mr och framtida Mrs Malik   

Av 1dlovenoveller - 28 oktober 2013 19:42

Tidigare:

- Ali can you show me my new school, säger jag.

- Yes but did you bring money?frågar Allie.

- Yes,sa jag.


Hon och jag orkade inte gå mer för att det var långt till min skola. Det tar ungefär 15 minuter.

Men vem står där...

___________________________________________________________________________

Det var Justin Bieber som pratade med One Direction.
- Beck look it's Justin Bieber!småskriker Alison.

- Al, go and hug him, säger jag.

Hon springer fram till honom och kramar honom, hon tar en bild och får en autograf. När jag kommit fram till de sex killarna leer ZAyn mot mig. Jag ler ett mer kärleks fullt leende till Justin för att retas med honom.


-Justin can I take a photo with you, säger jag.

- Of curse you can, säger han till mig och ler.


JAg tar en bild och får en autograf, jag gillar egentligen inte Justin Bieber, förlåt att jag säger det här belibers men för mig är han en bäver. Jag ger Justin en kram och samtidigt räcker jag ut tungan till Zayn. Jag ser hur han blir rödare och rödaren han är arg och avundsjuk.


- Boys, can't we just go and eat something?frågar Zayn.

- Okey, then, säger Niall.

- No mind to follow us, sa Justin och log mot oss.

- We loved to, sa jag åt Allie hon är i sjunde himlen. Hon fattar knappt att detta är sant. 



Alisons perspektiv

 

I can't belive that i have meet Justin Bieber. He's my hero. He's my everything. Det är helt otroligt och nu ska jag äta lunch med honom. BEST DAY EVER! TAck vare Beck, hon vill ju egentligen inte äta lunch med de men hon sa jag för min skull. Så himla tacksam.

Vi gick till Nandos för det blonda killen som jag tror heter Louis ville det.

Justin beställde en ceasarsallad och då beställde jag också en sån fast med kyckling i. Rebecka beställde 6 kycklingvingar med pommes. Jag  håller på med en diet så att jag blir smal och så att Justin blir kär i mig. Det kommer inte att fungera men det är inte fel att drömma eller. 

den söta killen med blont hår fråga mig.....


- So have old are you?

- We are 18 years old, sa jag.

- I'm twenty years old, säger han.


Jag åt riktigt noggtant. Jag ville inte grisa ner mig när själva Justin Bieber satt där. Vi pratade inte mycket på denna lunch.


Men varför tittar blondinen sådär på mig....

_-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen lång del, fast lite Justin Bieber


/// Mee

Av 1dlovenoveller - 28 oktober 2013 19:05

LYSSNA på denna as grymma låt


Av 1dlovenoveller - 27 oktober 2013 21:03


Tidigare:

Jag vaknade och dushade och satte på mig målarkläder. Borstade håret och satte upp det i en tofs och går till min ateljé. Jag tänkte måla av Zayns kök. Jag tittade på bilderna och log.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det känns som om jag är förälskad i ZAyn. Vanligt vis skulle jag använda "den där", men inte ni i hop med honom eller kär. Jag kan heller inte bli ihop med Zayn för jag känner honom knappast. Men det är iallafall något speciellt med honom som jag gillar. Jag målade och målade. Jag skippade frukost så att  jag kunde måla, men nu ångrar jag det för min mage kurrar. Jag gick till köket och gjorde en macka och drack lite juice. JAg fortsatte att måla. När klockan var 12.30 började jag laga mat. Det skulle bli ungstekt lax och potatis med en liten sås til. Det är en av mina specialiteter. Nu när de inte jobbar vill de  ha sovmorgon. Det vargott med mat. Jag var verkligen vrålhungrig. Mamma och pappa fick inte lika mycket mat som vanligt.


Två dagar


Jag vaknade tidigt. Jag tog en dush och satte på mig:

 

 

Sminkade mig inte för det orkar jag inte. När jag borstatt håret och fixat mig tog jag min bok och gick ut i trädgården för att läsa och jag tog med mig ett glas citron lemonad. Jag hoppadaes på att få träffa Allie. Hon skulle åka till Birmingham för att hälsa på sina kusiner. De kom hem sent igår tror jag eller så skulle de komma hem idag.


Idag ville jag att hon och jag skulle gå en tur runt området så att jag vet vart vi bor. Jag satt och läste i en timme sen blev jag rastlös. Så jag körde gymnastik. jag kan faktiskt göra två handvolter på rad. Det var roligt att hålla på med gymnastik i trädgården. Men precis när det varit som rooligast ropar Al på mig.


- Hello Al, säger jag.

- Morning Beck,säger Alison.

- Can I  have your phone number?

-Of curse you can,sägejag.


JAg sprang in till huset vi och hämtade min mobil och så bytte vi mobil och hemnummer, twitter namn och instagram. Hon frågade om jag hade keek men det vet jag knappt vad det är.


- Al, can't we take a walk just you and me? frågade jag.

- Why? frågade Alison. 

- Because I want to see where I live, sa jag.

- Okey then, sa Allie.


JAg bytteom till jogging kläder. Vi gick en lång promenad jag trodde att vårat område var mindre än det här. Hon visade vilken skola hon går på.


- Ali can you show my me own school, säger jag.

- yes but did you bring money? frågade Allie.

- Yes, sa jag.



Hon och jag orkade inte gå mer för att det var långt till min skola. Det tar 15 minuter att åka bil.

Men vem står där!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry att jag inte uppdaterat haft mycke att göra

 

// Brawn

Presentation


Hej! En glad Directioner. Som skriver !d noveller.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Novellen

  Den pågående novellen heter Small or Big och handlar Rebecka 18 år och hennes kompis Alison som är jämngammla.

Alison är en beliber och Rebecka är varken en beliber eller en directioner.

Beck som Alisons kallar henne blir ihop med Zayn i pojkgruppen One Direction. Det är en dramatiskt resa om kärlek och passion.


 Hoppas ni läser den

Puss

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Story of my life
 Best song ever
 whats makes you beautifal
 Little thing
 One thing
 Summer love
 I would
 Live while we're young

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards